1. Naga Broń
2. W krzywym zwierciadle: Witaj, Święty Mikołaju
3. Police Academy
4. Powrót Do Przeszłości
5. Fletch
6. Książę w Nowym Jorku
7. Glinarz z Bevery Hills
8. W Krzywym Zwierciadle : Wakacje
9. Zdążyć przed północą
10. Nieoczekiwana Zmiana Miejsc
Uwielbiam gościa. Jako Griswald jest po prostu genialny. Wieczny pechowiec i nieudacznik,a jednocześnie niesamowity wrażliwiec i idealista. Zawsze ma genialne plany i niemal zawsze mu się nie udaje,ale nie ustaje w wysiłkach,żeby dopiąć celu,którym najczęściej są idealne wakacje (święta) w gronie rodzinnym. Jedynka...
ale płakać ze śmiechu można chyba tylko za pierwszym razem. Nie dorównuje 'Europejskim
Wakacjom' i 'Witaj Święty Mikołaju' ale można miło spędzić czas, jeśli lubi się mocno absurdalne
komedie. Polecam z czystym sumieniem :)
przezabawny film. Nie wiem co było w tych latach 80 - tych, że tłukli takie fajne komedie, przy
których naprawdę człowiek mógł się pośmiać, odpocząć, beztrosko spędzić kilka godzin. Dla mnie
miejsce nr 2 w całym cyklu komedii z Clarkiem Griswoldem...miejsce 1 oczywiście dla świąt
Bożego Narodzenia ...