Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - Cube - 9 2 - Istnienie - 8 3 - Cyfrowy szpieg - 7 4 - Istota - 5 5 - Wielkie nic - 3
U mnie prawie identycznie. 1. "Cube" - 4/5 2. krótki metraż "Elevated" - 4/5 3. "Istnienie" - 2+/5 4. "Cypher" - 2/5 5. "Istota" - 2/5
1. Cube 9/10 2 .Cypher 7/10 3. Istnienie 5/10 4. Istota 4/10
1. Cube- 10/10 2. Istota- 10/10 3. Istnienie- 9/10 4. Cypher- 8/10 5. Wielkie nic- 8/10 To wszystkie jego pełne metraże. Oceny są za reżyserię, nie za całość filmu. Uwielbiam gościa, jak widać :)