...Czy ktoś mógłby mi polecić podobny serial? Z wątkami miłości, przyjaźni, pracy... Dodam, że jestem także wielką fanka Seksu w wielkim mieście, także w tą stronę też może być jak najbardziej. W każdym razie szukam, szukam i niestety nic nie mogę dla siebie znaleźć, a tak się dziś nudzę. W dwa miesiace obejrzałam Doktor Hart, towarzyszyła mi codziennie, wczoraj obejrzałam 21 odcinek i nie wiem co mam ze sobą zrobic dziś! :D
Nie wymienię Ci bardzo podobnych, ale takie, które widziałam i całkiem przyjemnie się ogląda :)
Chirurdzy - jak sama nazwa brzmi o chirurgach, ale wątki miłosne/przyjaznie itp są bardzo rozbudowane.
Revenge - zupełnie coś innego niż HoD, ale równiez polecam
Prywatna praktyka - serial o lekarzach z dużą dawką miłości, problemów i rozterek
Pamiętniki wampirów - pierwsze 3 sezony genialne !
Pretty Little Liars - zawiłe, ale przyjemnie sie ogląda
Teen wolf - z racji, ze lubię fantastykę skusiłam się i obejrzałam 3 sezony. Nie jest to ambitny serial, ale na nudne wieczory w sam raz
Zupełnie inne seriale, które polecam gorąco to
Dexter
Game of Thron
The Walking Dead
A najbardziej lekkie i odmóżdżające to:
Gossip girl
90210
The Carrie diaries
The Lynig Game
To chyba na tyle ;)
Dziękuję za odpowiedz, niestety nic w tym dla siebie nie znajduję. Większość pozycji to pozycje traktujące o nastolatkach - niestety, chyba jestem na to za stara, ponieważ takie seriale zupełnie mnie nie "jarają". :) Podobnie jak wampiry czy inna fantastyka. Podchodziłam do większości pozycji z tej listy kiedyś... Jedynie The Walking Dead mi się podoba i czekam na kolejny sezon. Niemniej - raz jeszcze dziękuję za chęć pomocy. :)
Ze swojej strony, jeżeli ktoś tak jak ja bardzo lubi seks w wielkim mieście to polecam świetny serial - Szczęśliwy Los. :)
Rozumie, ale seriale takie jak Chirurdzy, Revenge, Prywatna Praktyka, Dexter, The Walking Dead to nie seriale dla nastolatków także je mogę naprawdę polecić :) Cała reszta to faktycznie seriale dla mlodych osób, ale ja jeszcze kilka lat temu nastolatkom byłam także preferowałam takie:) Seks w wielkim mieście oglądałam i uwielbiałam :)
Tak, tak wiem - ale to niestety zupełnie nie mój typ. The Walking Dead oglądałam w sumie ze względu na faceta, bo oglądaliśmy razem, w każdym razie mi się podobał. :)
W takim razie ja polecam Szczęśliwy Los, mogłabym powiedzieć, że jest to taki bardziej "życiowy" seks w wielkim mieście. :) W stylu "seksu" mogę jeszcze polecić "Kochanki" oraz "Szminkę w wielkim mieście". :)
Wszystkie to takie typowo babskie seriale :) Lubię też takie, ale lubię też inną tematykę. Pozdrawiam!
Albo
kości pierwsze 6 sezonów no poprostu świetne
new girl świetna komedia
agenci tarczy jeśli kręcą cię takie klimaty
once upon a time spotkasz tam ścieżkę ( ale to nie jest serial dla dzieci ) ;-)
Noi oczywiście the walking dead serial pierwsza klasa :D
A oglądałaś może Gilmore Girls (Kochane kłopoty)? To dość stary serial, od dawna już nieemitowany, nie wiem czy można go gdzieś oglądnąć online, bo ja wszystkie 7 sezonów mam na dvd. Akcja rozgrywa się w małym miasteczku, podobnie jak w HoD. Ogólnie pokochałam go za niesamowity klimat, za główne bohaterki i za specyficzne poczucie humoru:) Jeśli nie oglądałaś to polecam, ja do tej pory mam do niego sentyment:)
O, dziękuję bardzo. Akurat jak nie miałam co oglądac, przed trafieniem na HOD to miałam się wziąć za "Kochane kłopoty". Dziękuje za przypomnienie. :)
Polecam na pewno "Życie na fali"! Bardzo przyjemny serial ;)
Ps. To tam mieliśmy początki Zade ;)
https ://www. youtube.com/watch?v=l_y0POnIebs
Szukałam, szukałam i chyba coś znalazłam. "Uwaga, faceci!", jeżeli ktoś nie widział, a będzie tęsknił za HOD to polecam. Jestem po pierwszym odcinku, bardzo podobny klimat. :)
ja zaczęłam oglądać HoD po tym jak One Tree Hill zostało zakończone. wydaje mi się, że powinien się Ci spodobać, zaczęło się od szkoły średniej ale mi się bardziej podobały pozostałe sezony kiedy byli już dorośli. całość była lekka i przyjemna taka o miłości, przyjaźni, pracy... jak to napisałaś.
Ja po How I Met Your Mother (polecam) nie mogłam się odnaleźć.. a teraz jeszcze zabrali mi Chirurgów i Hart of Dixie :( ... zaczełam oglądac Breaking Bad (swietny!) i z mniej ciekawych Banshee i Tomorrow People. Ten drugi całkiem całkiem. Możesz jeszcze obejrzeć sobie My name is Earl czy Prison break :D
Ja to mam teraz fazę na Hot in Cleveland! Przezabawny serial z polskimi akcentami ;) Kobietki po prostu wymiatają...
Ja polecam Everwood. Dość stary, ale można znaleźć w sieci. O małym miasteczku, też jest praktyka lekarska i rywalizacja o nią między dwoma lekarzami ;) trochę więcej jest o młodzieży, bo część wątków jest związana z dziećmi lekarza, głównegp bohatera.
Tematyka podobna, ale mniej zabawnie jest i mniej absurdalnie.
Udało Ci się znaleźć coś w podobnym klimacie jak Doktor Hart? Dodam, że Virgin river oglądałam. Potrzebuję czegoś w lekkim klimacie.